lørdag den 21. januar 2017

I 2017...


Jeg kan egentlig godt lide nytårsforsætter. Ikke så meget på en 'New year, new me'-måde, men mere på en realitets-tjek-måde, så man lige kan justere lidt på ens liv, hvis man synes, det er galt nok.

Jeg synes egentlig, at jeg går og har det ok, og har justeret el del af mine vaner til det bedre efter mine prioriteter. Andre ville sikkert ikke være tilfredse med frekvensen af min støvsugning eller gide konsekvent at tage natbussen hjem (...altså bare om natten, ved behov, i stedet for taxi, ikke 😉  #nærigtype), men sådan vælger vi jo alle vores kampe.

Hermed præsenterer jeg derfor mine intentioner for vores nye år!

I 2017...
  • Vil jeg fortsætte den gode rejsestime, og meget gerne lige nuppe et nyt kontinent og et par nye lande i Europa. 
  • Den er der hvert år; men blogging. Sidste år var pænt sløj, og det vil jeg gerne gøre noget ved, men jeg skal også lige have fundet tiden/hjerneaktiviteten. Det kommer tilbage på prioritetslisten, men jeg vil ikke sætte et specifikt antal på. Det kan jo være, jeg overrasker positivt (*host*)
  • Hvis vi bliver i det kreative hjørne, så vil jeg have sorteret og redigeret billeder fra den store USA-Canada-tur i sommer, og have dem fremkaldt på den ene eller anden måde. Skal!
  • Skal jeg tilbage til fordoms evner i svømning, så min krop igen kan blive stærk (...og jeg kan passe det af mit tøj, der sidder liiige lidt stramt pt., ha)
  • Og mere ski! Jeg bor 2,5 time med bus fra de nærmeste snefyldte bjerge, men sidste år lykkedes det mig kun at komme afsted én weekend. Trist. 
  • Skal jeg lige finde ud af, hvad jeg vil med mit liv. Sådan på den korte bane, altså. Barcelona er smadderrar, men karrieremæssigt er der ikke så mange muligheder.
  • Når jeg handler, har jeg en tendens til impulskøb. Som regel af den mindre sunde og mere dyre slags. Det får vi lige begrænset, ikke?
  • I Spanien sker ting ikke rigtigt af sig selv, så jeg skal være bedre til selv at tage initiativ til at få ting til at ske/planlægge. Skiture, vandreture, you name it. Afsted, afsted!
  • Fordi zombie-mode bare ikke er så praktisk, når man forsøger at gøre et nogenlunde stykke anstændigt arbejde, skal jeg virkelig tage mig sammen med sengetider. 7,5-8 timer, blev der sagt!
  • Flere Skype-aftaler! Bare fordi Barcelona er en 2,5 timers flyvetur væk, betyder det jo ikke, at man forsvinder fra civilisationen og er skrumpet ind til en omgang Messenger- og WhatsApp-beskeder. Vel, Stine. Nej, Stine.
  • Mere velovervejet shopping - yes, helt klart en genganger, der altid har det lidt svært med at blive overholdt, haaa. Men efter at være flyttet til mit helt eget sted (❤) i forhold til at bo på et billigt værelse før, er der rundt regnet 300 euro mindre at gøre godt for om måneden. Og selvom pænt tøj er rart og sådan, vil jeg nok alligevel hellere lidt rundt i verden. 
Jeg tjekker ind igen om et år med en status 😉

1 kommentar:

  1. Hej, mit navn er Nira. Jeg var i et forhold med Anderson i årevis, men han slog op med mig. Jeg prøvede alt, hvad jeg kunne, for at få ham tilbage, men det var forgæves. Jeg ville virkelig gerne have ham tilbage på grund af den kærlighed, jeg har til ham. Jeg tryglede ham med alt, gav løfter, men han nægtede. Jeg forklarede mit problem til min ven, og hun foreslog, at jeg kontaktede en trylleformular, som kunne hjælpe mig med at besværge ham for at bringe ham tilbage. Selvom jeg aldrig troede på besværgelser, havde jeg intet andet valg end at prøve det. Så jeg sendte en e-mail til besværgelsen, og han forsikrede mig om, at alt ville være i orden om tre dage, og min eks ville vende tilbage til mig. Overraskende nok skete det på andendagen omkring klokken 16.00. Min eks ringede til mig, undskyldte alt og sagde, at han ville have mig tilbage, fordi han elskede mig så højt. Jeg var så glad og gik tilbage til ham. Vi begyndte at bo lykkeligt sammen igen. Jeg lovede alle, jeg kender, som har et forholdsproblem, at jeg ville henvise dem til den ene sande og magtfulde trylleformular, der hjalp mig med mit problem. Hvis du har brug for hans hjælp, kan du sende en e-mail til ham på babawalewiseman01@gmail.com. Han tilbyder forskellige typer besværgelser, herunder kærlighedsbesværgelser, tabt kærlighedsformularer, skilsmissebesværgelser, ægteskabsbesværgelser, bindende besværgelser, bryde besværgelser, forvisning af en elsket en fra fortiden, forfremmelsesbesværgelser, tilfredsstillelsesbesværgelser og kur mod enhver sygdom, du lider af. Kontakt ham for en varig løsning på ethvert problem, du måtte have.via babawalewiseman01@gmail.com WhatsApp +2348136951551 Viber +2348136951551

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)