fredag den 29. maj 2015

Melodunde 2015







Så var det i lørdags, det gik løs med Europas (...plus de løse) bedste sangkonkurrence, Eurovision Song Contest 2015! Jeg løber ikke fra, at jeg er pænt meget fan, så 'overvældende begejstret' beskriver meget godt min tilstand, da jeg blev inviteret til show og grill på terrasse med den bedste udsigt over Barcelona, jeg endnu har set. Woop woooop!

Jeg havde iført mig diskobusker og godt med glimmer, tanket cider-tanken godt op og drog spændt afsted. Og jeg var ikke skuffet! Ikke specielt meget i hvert fald, ha.
Sverige var ikke dårlig, men de sange, der kører på repeat herhjemme for tiden er Estland, Belgien , Rumænien og Slovenien.

Det var lidt en streg i regningen, at Danmark rød ud i semifinalen - jeg prøvede ellers at gøre, hvad jeg kunne ved at sende en stemme afsted, ha (...at mit abonnement så ikke tillader den slags er vel bare karma - er det måske min skyld, at Danmark ikke kom videre? O.o ).

2 kommentarer:

  1. Hold nu op en udsigt! Og hvor lyder det egentlig som en virkelig hyggelig aften :D Jeg har både Australiens, Belgiens og Sveriges på repeat herhjemme, men nu har jeg lige gemt dine favoritter til et lyt senere! Kan nemlig overhovedet ikke huske dem nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er så pææææn! Og i aften vil jeg nyde den igen til Champions League-finalen, ha :D
      Australien var heller ikke helt skidt! Og jeg håber ikke, at mine favoritter skuffede, hæææ.

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)