fredag den 18. september 2015

BilledStorm #2





Min Danmarksturne inkluderede selvfølgelig (forsøg på...) masser af nus med lille Storm. Han er stadig den fineste, lille kat, selvom han alligevel er vokset en del siden sidst - se billederne fra sidst besøg lige her og sammenlign selv. Nuuuirj, så nuser, altså! *emojimedhjerteriøjnene*

Lørdag morgen var jeg inviteret til morgenmad ved ham og hans far, men ved ankomst var der altså ingen hjemme, ha - jeg ved ikke, om det var mig eller Storm, der var mest utålmodig, men tilsidst ankom morgenbrødet (...og nøglebæreren) dog, og vi blev alle lukket ind. Ventetid med Storm er dog god tid, selvfølgelig - vi fik sagt hej(/mojn), nusset lidt, og han bed i min taske. Ren succes!


 Tirsdag morgen, dagen for min afgang til djævleøen, indfandt jeg mig igen på matriklen for at tage afsked med Storm og hans far. Og Storm var et rigtigt lille nussedyr! Han var en smule genert/uinteresseret i starten(/påsken), men nu er han mere engageret i vores bondingprocess. Han bed i mit urrem og satte kloen i min trøje, ren succes #2! ;)

Storm - vi ses til jul!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)