lørdag den 3. oktober 2015

Tur til bland-selv-land

Under mit besøg i Danmark havde jeg dejligt lang tid ved min søster i Kongens Lyngby (...eller bare København, som os jyder bruger til at kategorisere det meste af Sjælland med, haaaa). Selvom det er utroligt rart at sygne hen på sofaen med vilde mængder af guf og fjernsyn af tvivlsom kvalitet, blev vi enige om, at vi skulle ud at opleve lidt. I Sverige! Woop woop! Vi læssede os selv på toget over sundet, og så gik den vilde jagt på bland-selv-slik, pæne ting og sightseeing i de malmøske gader:




 ...når det måske var liiige koldt nok til is alligevel #mensolenskinnedejo


Stiben ♥

Hvide converse, siger du? #demåhaveenredeetsted 




Sødt ♥ #høhø

Det lykkedes os ikke helt at være så kulturelle, som vi(/jeg?) havde håbet på - det var noget med, at butikkerne trak, og vi måske ikke havde fået os klædt os helt fornuftigt på, ahæm. Til gengæld fangede vi vilde mængder af slik, så masser af hvide converse, spiste rar frokost og søsterhyggede. Og så fangede jeg i H&M en stribet cashmeresweater til 240 danske kroner. Woooop! Det vil nok mere synd at sige, at det var turens højdepunkt, men det gjorde mig i hvert fald ret glad, ha.

Og så var det, at vi ikke lige havde tænkt over, at Malmø ikke helt har nok storby-wibe til at være åben efter klokken 18. Hov. Og således gik turen hjem, hvorefter vi sluttede dagen på sofaen med en gang krøllefritter, remo og burgere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)