torsdag den 5. november 2015

Kongens Lyngby i efterårsfarver







Mit besøg i Lyngby var mit fjerde af slagsen, men det var første gang jeg rent faktisk nåede ned til den berømte sø. De andre gange har storcenteret og sofaen muligvis trukket lidt mere, hæææ. Men det var helt sikkert ventetiden værd - jeg er vild med alle efterårsnuancerne, og at det oven i købet var en flot, flot efterårsdag med sol og helt okay temperatur, gjorde kun oplevelsen bedre. Jeg tror, at Danmark prøvede at imponere mig, når jeg nu endelig var hjemme ;) Det virkede. Savner virkelig også det der med lige at have en skov/sø/stilhed i baghaven. Barcelona har mange ting, men ikke det.

...og når jeg ser på de her billeder, kommer jeg i tanke om, at jeg slet ikke har fået vist og fortalt om min tur til Pyrenæerne for nogle uger siden! Der var også efterårsfarver for fuld udblæsning og vild udsigt. Meget vild udsigt. Men mere om det en anden gang, ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)