tirsdag den 12. april 2016

Eat Street - lidt om mad og kulturforskelle


I lørdags var jeg til en af de allerbedste slags event, et mad-event. Haaaps! Sådan et vaskeægte street-food-event, hvor man køber mad direkte fra de små vogne eller boder, og mens man ivrigt gumler på en godbid overvejer, hvornår man mon er sulten nok til at prøve det næste. Og næste!

Jeg kastede mig ud i 2 små tacoer, 2 slags juice, en ordentlig sandwich og en flaske vand. Det var gooodt, men jeg ærgrede mig alligevel ikke over have plads i mavsen til mere - men så må jeg bare tage revanche næste gang, ikke? Det bliver holdt løbende hen over sommeren med skiftende lokationer - sidste år blev det f.eks. holdt med ret okay udsigt. Et helt igennem genialt koncept, som jeg stærkt planlægger at besøge igen. På tom mave ;)

Jeg var ellers liiiidt klar til at løbe skrigende væk, da vi først ankom. Der var folk overALT og kø med kø på. Synes pigen fra lille Sønderborg i hvert fald - min kinesiske veninde har et lidt andet syn på, hvad der er trængt, så for hende var det helt okay, ha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)