fredag den 15. april 2016

Fancy påskeferie - NSiDubidai #1



I påsken havde jeg allieret mig med rare Natasia og spenderede 10 dage under varmere himmelstrøg i Dubai. Ærlig talt var det lidt en impuls-destination; da Natasia endelig havde fået sin ferie godkendt, var der ikke så stort udvalg af flybilletter til varme destinationer, hvor man ikke skulle af med begge nyrer, tilbage, ha. Men Dubai stod stadig okay, så der skulle vi da hen! Måske skulle vi have lyttet lidt bedre til det der med dyrhedsgraden, men njaaa, det er altid let at være bagklog.

Hop-on-hop-off-bussen til den nette sum af 440 kr. pr snude. For én dag, ja

Altså misforstå mig ikke, jeg havde en rætti' rar ferie med en af mine allerbedste veninder, men med min spanske løn var det lige pebret nok. Eller, altså, jeg har i princippet pengene til at ødsle løs (til en vis grad selvfølgelig, ha), men jeg syntes bare ikke, jeg fik nok værdi for pengene.
Jeg følte at det måske også liiige var fancy nok til mig; verdens højeste, største, dyreste, første ditten og datten og så en lille pige fra Jylland, der har en lidt mere jordbunden tilgang til ting. Ahæm.

Dubai, det er ikke dig, det er mig! Undskyld!

Nå, men følg med i den kommende tid, hvor rejseberetning og billeder i vilde mængder finder sin vej til bloggen - fortsættelse følger! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)