lørdag den 2. juni 2012

International fredag

Dagens lektion i, hvorfor man ALTID burde have sit rigtige kamera med - man ved aldrig, hvor man ender

I går havde vi samlet danske, franske, amerikanske, svenske og tyske handelskammerpraktikanter på en irsk pub (med ægte irere! Kunne ikke helt forstå dem...) til en gang hyggelig fredagsøl networking. Derefter tog vi på Sun Dial, en fantastisk restaurant/bar, hvor man sidder 72 etager oppe og bygningen kører rundt, med udsigt over hele byen. Så pænt, altså.

Jeg læste i en guidebog, at folk her sydpå generelt klæder sig mere formelt på - dem har jeg ikke mødt endnu... Dresscoden i går var angivet til businees casual, men det var nu langt mere casual end business. Nå, men i det mindste havde jeg ladet perlejakken blive hjemme, så helt overdressed var jeg ikke. Helt.

2 kommentarer:

  1. Super fed udsigt!

    Der er kun én løsning på ærgrelsen: At vende tilbage med det gode kamera i tasken (og tage billeder alle 360 grader rundt så dine søde læsere også kan nyde den flotte udsigt)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og den var endnu bedre live, specielt at man fik det hele at se, mens man bare sad. Så pænt, altså.

      Åh ja, det kan jeg godt se ;) Må se om jeg kan få lokket roomie eller dansker-piger (eller random person, eller bare mig selv) med der op. Det er så pænt <3

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)