torsdag den 7. juni 2012

Tre par shorts og en ring

Det lykkedes mig at komme til Atlanta med kun ét par shorts (+diverse anstændigheds- og cykelshorts), og efter jeg blev sluppet løs i det gode vejr, måtte der gøres noget ved den beholdning:



Haps. De lilla og dem med isene købte jeg på vej til Savannah, i Old Navy, hvor der var 40% på alt. Fik dem nærmest smidt i nakken med en førpris på hendholdsvis 6 og 8 dollars. Og cowboyshorts med Stars&Stripes kunne jeg ikke sige nej til - hilsen hende den amerikaniserede.


Og så fandt jeg også drømmeringen - i Old Navy, af alle steder. 7 dollars minus 40%. Mit liv blev lige lidt bedre (specielt fordi det lige herefter stod på dejlig ferie/road trip ♥).

Apropos alt det shopping, kæmper jeg nu med at få alt mit juks det hele presset ned i 2 kufferter á 23 kg og på mit korpus. Og ja så skal jeg også have sendt en 'lille' pakke hjem, æhæ. Se hvor meget 20 pund er på bloggens Facebook her, hvor du også kan se, hvor langt jeg er nået med Michelin-projektet. Hæhæ.

6 kommentarer:

  1. Haha, håber det lykkedes for dig (Pakningen, altså) og har tænkt på: Hvordan har du det egentlig med at skulle hjem? Er det fedt eller ville du hellere blive?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det håber jeg også ;)
      Tjo, har haft det lidt træls over at skulle hjem, men inden for de sidste uger er jeg begyndt at glæde mig. Selvfølgelig er det dejligt her, men jeg glæder mig ENORMT til at komme hjem til min kæreste (♥♥♥), familie og venner. Og den danske mad, ordentlig internet, min cykel, fjernsyn, osv. Så jeg har nydt min tid her, men er også klar til at komme hjem. Selvom det da selvfølgelig er vemodigt, at det er slut her.

      Slet
    2. Ok, havde nemlig nok tænkt at det var noget i den retning (Dobbeltheden med både at synes at det er træls og at glæde sig til at komme hjem igen) har nemlig en søster der rejser til Californien efter sommerferien, og har gået og tænkt på hvordan det ville være for hende, og her er din blog altså en kæmpe hjælp, keep up the good work! :)

      Slet
    3. Nemlig :) Uh, det bliver spœndende for hende (og dig, at skulle undvœre hende). Og mange tak! :)

      Slet
  2. er vild med USA shortsene og ringen er også super fin :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D Jeg synes også, det var nogen gode køb :D Nødvendighedskøb, selvfølgelig ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)