tirsdag den 11. november 2014

En nat blev det efterår

Øøøj, som tiden dog flyver, hvad? Sidste uge var ret booket op med besøg, og i weekenden tog jeg til London = et styks MEGET træt Stine mandag (og hele sidste uge også, egentlig - det er træls, at sådan et job også skal tage så meget af ens tid, hvad? Ha) Nå, men mere om turen en anden gang - nu skal det handle om vejret i Barcelona. Spændende!

Sommeren her har som bekendt varet en lille bitte smule længere end i Danmark. Til gengæld skete skiftet til efterår rimelig brat - for to uger siden kunne jeg tage i byen uden jakke og med bare ben, og nu er der brug for både strømpebukser og efterårsjakken. Jeg nåede at have min overgangsjakke på én dag, før jeg måtte indse, at det allerede var for koldt. Det værste er dog kulden indenfor - isolering og varmesystemer er ikke en by i Spanien, så i går drog jeg mod Diagonal Mar for at hamstre de billigste varmesystemer, jeg kunne finde. En varmeblæser og en elradiator blev det til, og hallo, spørg da lige, om mit liv ikke blev SÅ meget bedre ❤❤❤ De bedste 31 euro jeg nogensinde har brugt!

(...og så var de 10 minutters resterende frokostpause brugt. Back to wooork O.o )

4 kommentarer:

  1. Puha jeg synes godt nok også, det er blevet køligt i Berlin. Og den der deprimerende tanke om, at det kun bliver værre, nager lidt... Kolde fødder er bare det værste! :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er træls noget, er det! Og ja,det tør jeg slet ikke tænke på :/ Er det snart forår?!

      Slet
  2. Puha, det minder mig straks om de forhold jeg levede under i Shanghai. Tror kun jeg overlevede takket været mit el-varmetæppe. SÅ god en investering, altså! Selv Shanghaineserne overlever ikke hverken efterår eller vinter uden ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, det kan være, jeg også skal have mig sådan et - pt. sover jeg med to dyner og et tæppe :p Så plejer jeg så godt nok også at vågne op med kombinationen svedig krop og kold næse, så helt optimalt er det vist ikke :p

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)