lørdag den 15. november 2014

Søndag i Tooting










Min ven i London residerer nærmere i en forstad til London, Tooting, hvor vi søndag benyttede os af det gode vejr til en gåtur i området. Hovederne var måske en smule tunge, og for mig var det også rart med følelsen af at være ude af en storby - Barcelona er rar og alt det der, men jeg er jo bare en lille pige fra Jylland, der har brug for lidt frisk luft, åbne vidder og grønne ting at kigge på af og til, ha. Og hallo, jeg så en ræv! Den pilede over skovstien lige som vi kom gående, men blev desværre ikke og poserede. Men totalt optur alligevel! Iiiih!






Vi kiggede også forbi et supermarked, og det overbeviste mig næsten om, at jeg burde skifte storby - åh, så meget cider! Men siden jeg kun rejste med håndbagage og opdagelsen var et par timer før min afrejse, fik jeg slet ikke prøvet alt det, jeg gerne ville. Men så må jeg bare komme igen, ikke? Høøø.


Søndag 20.25 afgik flyet, og det skabte kun en smule logistiske problemer, at jeg havde valgt at tømme en Primark, ahæm. Min håndbagage var pænt fyldt allerede ved ankomst, og to kjoler, et par støvler, et par sko, en kimono og to strik ekstra hjalp ikke helt med at få kufferten lukket. Heldigvis har jeg jo en del erfaring med at få slæbt for meget med ombord (gratis), så alt gik i orden. Selvfølgelig ;) I lufthavnen fik jeg ordnet de sidste indkøb - smart med en Boots der, så kun-håndbagage-lig-med-ingen-væsker kunne fikses alligevel. Tørshampoo i vilde mængder, wuhuuu!
Mandag var lidt hård at komme igennem, men helt sikkert det hele værd. Mine spiselige souvenirs hjalp dog også på det. Og øgede min popularitat i mit team, ha. Hvornår skal jeg afsted igen, hvad?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)