søndag den 16. november 2014

For 750 kr. tekstiler, tak

Det var i hvert fald ikke for sjov, at jeg fløj hele vejen til London, vel? Ikke at jeg som sådan manglede noget bestemt, men når man pludselig indfinder sig i Primark, står man lige og mangler det hele, ikke? Ha. Det er i hvert fald som om, det er det, der sker for mig, når man render rundt med en alt for varm jakke med albuer, der slet ikke er spidse nok til at håndtere de vilde menneskemængder, og der bare er tøj overALT. Jeg synes dog alligevel, at det lykkedes mig at begrænse mig nogenlunde (...helt sikkert, host) :






Haps! For jeg stod jo rent faktisk lige og manglede, ikke?! Specielt til Primark-priser. Selvom de to sidste ting, den prikkede kjole og øreringene, er fra Forever 21 - derinde brugte jeg også lidt for lang tid, hææææ.
Den bedste måde at finde ud af, om det har været et godt køb, er ved at kigge på, om det bliver brugt - og siden det eneste, jeg endnu ikke har haft på er kimonoen (♥♥♥) og den mintgrønne strik (der kun kostede £5!), kan jeg roligt kalde det for en succesfuld omgang. Wuhuuu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)