fredag den 27. marts 2015

ADIOS AMIGOS!


I dag er min sidste dag ved Facebook. WUHUUUU! Da vi først fik beskeden om projektets afslutning i slutningen af april i marts var jeg ret fortvivlet. Hvad skulle der blive af mig? Ville jeg finde et nyt job, og uden at skulle gå på kompromis med løn og arbejdsopgaver og livskvalitet?

Men hallååå. Det lykkedes jo, og endda hurtigere og lettere og mere smertefrit, end jeg nogensinde havde turdet håbe på! Og jeg glæder mig til at komme i gang med noget nyt!

Folk, der har været i kontakt med Facebooks klientservice, ved godt, at tingene ikke altid går så hurtigt, som man kunne ønske sig. Og de meget omfattende Terms&Conditions, som man siger 'jaja' til ved oprettelse af annoncer, gør at skabelonen NO REFUNDS! bliver brugt ret flittigt. Den kombinationen giver ikke altid de mest glade klienter, kan jeg vist roligt afsløre.
Derfor glæder jeg mig til at arbejde et sted, hvor jeg forhåbentligt kan komme til at gøre folk lidt gladere. Løse nogle problemer lidt hurtigere. Og gå hjem en hel del tidligere ;)

Jeg kommer dog til at savne mit teeeeam. The UK-DK-NO-SE-BEN-Team, også kendt som THE AMAZING TEAM - rare mennesker hele bundet, og nogle typer, jeg har nydt at arbejde sammen med. Det er dem, der har gjort min tid ved Facebook til en god tid. Men forhåbentligt kommer jeg til at se en masse af dem ved Booking, to er allerede flyttet over også, og yderligere seks var til samtale tidligere på ugen, ha!


I går havde vi i min frokostgruppe (der går undet navnet 'hungry and angry', hæhæææ) vores afskedsfrokost. Allersidste frokost på arbejde allesammen nogensinde! Det er lidt sørgeligt. Men vi ses igen jo! Og skal vi så ikke aftale, at jeg hurtigt får nogle rare venner på mit nye arbejde?

Og! Nu er der en påskeferie(/arbejdsløshedsperiode er det vel teknisk set, men det behøver vi ikke hænge os i - jeg skal slappe af, og det er hovedsagen, hæææ), der skal nydes i rare Danmark. Og en Askepot-film, der skal ses - den har premiere i Spanien i dag (...ja, først nu), så den smutter jeg ind og ser i aften. Livet er ikke helt skidt for tiden!

2 kommentarer:

  1. Herligt, du er klart den fineste i tøjet på det kontor Steine :D Og lyder fedt - jeg må altså også få set Askepot snart!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæææ, tak ^-^ Hvad kan jeg sige, nederdele, kjoler og skjorter er bare mit signaturlook ;)
      Og hallåååå, få lige gjort det, SÅ god en film!

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)