søndag den 24. januar 2016

Magiske Malaga - #1

Selfieskærmen på mit nye kamera virker! Hæææ

Sidste weekend sparkede jeg så småt gang i nytårsforsættet om at rejse mere - det var ikke helt ud af Spanien, men Catalonien forlod jeg for weekenden, da jeg hoppede på en flyver mod Malaga. Wroom wroom! Årsagen var dog ikke (kun) turisme, men ovenstående Stellapige, der tidligere boede i Barcelona, men forlod os alle i oktober til fordel for sydens sol. Tsk tsk! Så der var ikke andet at gøre end at kigge forbi ved lejlighed, og det blev det endelig!

Havde egentlig nok forestillet mig en lidt øh, tøse-hygge-afslapnings-weekend, men da hendes søster og far også var på besøg, blev det lidt mere sightseeing, end jeg på forhånd havde forventet, haaa - lørdag satte vi os derfor ind i den lejede bil og drog mod Marbella, en times tid fra Malaga:



Hallooo, bare ben i januar! Muligvis turens højdepunkt, haaa (...havde selvfølgelig strømpebukser med i tasken til da solen gik ned, ikke #frossenpindalligevel)





Mine danske rødder er efter lang tid i Spanien stadig rimeligt lette at imponere. Stik mig nogle palmer og/eller hvide bygninger, og jeg er solgt. Ej, så pænt og eksotisk altså





 Frokost med udsigt. Uden dør. Virker umiddelbart nok bedre i marts end i januar, fandt vi ud af, da måltidet var ved at være slut, og de opstillede varmeapparater ikke heeelt var nok længere. Men pænt var det da 

Det var en pæn, pæn dag under solen, der blev sluttet perfekt af på sofaen under dynen med en random serie i fjernsynet ;)

Fortsættelse følger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)