fredag den 18. juni 2010

250 kr. for hvad?

Salgsannonce på Gul&Gratis

Måske er det bare mig, men jeg synes altså, at der er visse ting, man ikke kan tillade sig at tage penge for. F.eks. at kræve (så mange) penge for et rabat-link, der ligger frit tilgængeligt på nettet. Jeg tjekkede heldigvis ebay,og endte derfor op med kun at betale 26 kr., hvilket er lidt mere rimeligt end ovenstående. Selvfølgelig sparer man rigtig mange penge (ca. 280 kr. pr. person), men det er jo ikke sælger af annoncen, der har gjort noget for det. Er det bare mig, der synes, at det er optrækkeri?

Juhuu, min billige billet :D

Linket kan googles frem ved hjœlp af søgeordene: "disneyland paris" "1 jour 2 parcs" "19 euro" (altså stedet, tilgængelighed: 2 parker på 1 dag, og så prisen man betaler pr. billet pr. person), og ved mig er det hjemmeside nummer 8, der dukker op, på første side (nogen af de første sider kan måske også bruges, men de er på fransk, denne tysk ;) (alldeals)). Det gælder indtil 31. juli, og i linket skal landekoden lige ændres til dk. Bare lige, hvis der er nogen der er interesserede ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)