mandag den 21. juni 2010

Nord, syd, øst, VEST :D

I vinterudsalget ved H&M shop-online havde de denne fine, lilla vest til den nette sum af 25 kr.. Haps, sagde jeg, og tœnkte, at den kunne jeg hurtigt gøre endnu finere med et strygemœrke. Efter nøje overvejelser valgte jeg pingvinen og bestilte den fluks på ebay. Men skœbnen kom stœrkt da igen, da det viste sig, at H&M havde kludret i det og sendt mig den forkerte størrelse. Og derefter var der udsolgt. Snøft. Men for nogle uger siden fandt jeg igen vesten på ebay, ny og ubrugt, hurra :D Så nu skal jeg snart i gang med strygejernet, så det søde strygemœrke endelig kan fuldføre sin mission :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)