onsdag den 23. juni 2010

SOMMERFERIEEEEE!!!!!

Gammelt billede, men illustrerer rimelig godt den følelse, jeg har lige nu :p

Yes, så blev det endelig min tur til at få sommerferie :D Jeg var den allersidste fra klassen, der skulle op, så jeg havde nået at oparbejde en del nervøsitet (delvist pga. mangelfuld forberedelse, men tys om det ;)). Heldigvis kom de forløsende ord fra mine lœrere, og nu kan jeg nyde en lang og velfortjent sommerferie :D
Mit eksamens resultat blev fejret med en tur ned i byen, hvor der var masser af udsalg. Jeg var i H&M uden at købe noget - 'forbandelsen' er brudt ;) I stedet spenderede jeg hele 4,5 kr. på bland-selv slik i føtex - mums :p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)