lørdag den 26. juni 2010

Hadelisten...

Pas på - griske bødehajer

Ja så lykkedes det skam også Sønderborg bibliotek at komme på min hadeliste. Det er ellers så smart, at de sender en mail, når man skal aflevere sine bøger. Men når de så ikke gør det... Uf! Det kunne selvfølgelig være, det er deres måde at tjene lidt ekstra penge på. Men fra nu ved jeg da, at jeg ikke kan stole på dem - lœrt på den hårde måde. Tsk.

Ellers er her et lille uddrag af min hadeliste:
Dild - ad
Skyer for solen, når man lige har taget solcreme på
Når ting jeg har købt, bliver sat ned
Larmende naboer
Min rygrad - eller mangel på samme
Når ugens reklamer først kommer søndag

(sikke store problemer jeg har ;))

Undskyld for et lidt negativt indlæg - men grr, biblioteket har ødelagt mit humør. Tænk lige på, hvor meget jeg kunne have købt i udsalg H&M for de penge. Suk. Men nu håber jeg på at solen snart kommer frem og lysner mit humør :)

2 kommentarer:

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)