onsdag den 17. december 2014

Deeeet er risengrød!


I søndags var jeg som nævnt inviteret til norsk julefrokost - der var en god blanding af ivrige skandinaver og mistroiske folk fra andre lande, ha. Og så kan man jo selv prøve at gætte, hvem der mest begejstret for risengrøden. I dagens anledning var jeg hoppet i min vinter-Mumi-t-shirt, og den vakte også glæde blandt den genkendende del af selskabet, ha.

Da jeg var yngre fik vi risengrød hver(!) fredag over en længere periode, så jeg har længe været pænt træt af det. Risengrødsappetiten er dog vendt tilbage, og specielt når man leder efter lidt julestemning er det gooodt!

December i Barcelona er lidt underligt. Det er lyst, når jeg går på arbejde, og temperaturerne er også ret hæderlige. Jeg kan slet ikke forholde mig til, at det er jul om en uge. En uge?! Så skal jeg ligefrem hjem til Sønderborg igen. Rent mentalt kunne jeg godt lige bruge en uge mere til at forberede mig. Be' om?

1 kommentar:

  1. Det er det ;)
    Ja ikke? Det er helt underligt, at det også ér overstået nu. Men julemad og julefrokoster har jeg stadig lidt tilbage af heldigvis ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)