torsdag den 25. december 2014

Første juledag




Glææædelig jul allesammen! Jeg håber, I havde en skøn dag i går med godt selskab, lækker mad og måske en gave eller to. Det havde jeg i hvert fald ;) Men mere om det i et andet indlæg, når jeg lige har fået styr på billederne og mig selv.

I dag, første juledag, følger vi vores traditionerne og laver absolut ingenting. Dagen står på afslapning, beundring af julegaverne og reste-spisning. Og så er det også tid til at kigge på onlineudsalg og købe alle de ting, jeg ikke fik, ha!

Umiddelbart tænker jeg også, at jeg burde lokke familien med på en gåtur senere, men først må en lille lur være på sin plads. Man skulle jo nødigt overanstrenge sig på sådan en højhellig første juledag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)