onsdag den 29. juli 2015

Fri på en mandag

I mandags havde jeg endelig, endelig, eeeendelig en fridag efter at have arbejdet 6 dage i træk. Det trækker alligevel tænder ud... Dagens planer var meget simple - jeg skulle sove længe, og så skulle jeg lige runde udsalget, der er gået ind i sin tredje og mest lovende fase her sydpå.
At sove længe gik knap så godt - jeg startede med at vågne 6.35, hvorefter jeg trak den til 8.10, stod op og lagde en mental slagplan for dagens shoppestrategi. Og hvordan gik det så? Tjo, det gik da sådan nogenlunde:
























Haaaaaa... *emojiderholdersigforøjneneogdenmedpengederflyver* Et par ømme fødder og 77 euro senere synes jeg godt man kan sige, at jeg kom, så og sejrede.

Jeg startede ud med Mango Outlet, og nuirj, hvor var der mange fine sager! Jeg beherskede mig dog(/okay, deres størrelser og snit er måske ikke helt optimeret til mig...) og nøjedes med et styks virkelig rar og pæn bomberjakke til den nette sum af 13(!) euro.

Herefter gik turen til centeret over dem alle, La Maquinista, der indeholder cremen af den spanske high street i butikker af pæn størrelse og, absolut mest vigtigst, en FOREVER 21! Hep heeeep! Derinde købte jeg den mest behagelige kjole nogensinde og en gang øreringe (...ingen af delene var dog på tilbud, æhæ. Selvfølgelig ikke).
I Lefties havde jeg dog virkeligt heldet med mig. Sammen med en masse str. 35'er, stod de der, drømmeskoene, som jeg i flere måneder har jagtet uden held. Og der var de. Og endda på tilbud. Lykken var gjort.
Herudover fangede jeg også lidt pæææne blonder, og et par søjde sandaler, jeg dog ikke helt har besluttet mig for endnu - men på den anden side, 10 euro fra eller til har jo aldrig betydet noget i det store regnskab. Host.

...og så tror jeg måske også, jeg har, hvad jeg har brug for, hæææ. Den næste uges tid. #undskyldmor

2 kommentarer:

  1. Det var tydeligvis meant to be :D Så fedt at score ens størrelse mellem de "ingen-passer-jo-dem-der"-rester!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke?! Det ville være mod gudernes vilje at lade dem stå ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)