søndag den 19. juli 2015

Mojn, vi sås i Sønderborg!

Torsdag morgen nød jeg at have fri og kunne sove længere end normalt - helt til klokken 6.10! Herefter læssede jeg de sidste ting i min kabinekuffert, fangede toget mod lufthavnen, og klokken lidt over 9 var jeg på vingerne mod Hamburg. Vroom vroom! Efter at være landet smed jeg lidt af mine euro i hovedbanegårdens ene supermarked, så der var lidt proviant af den sødere slags til den laaaange togtur hjem - Spanien har meget, men ordentligt slik kan de ikke prale af, hæææ.

Jeg blev samlet op i Flensburg, hvorefter jeg pitstoppede i Kollund, spiste aftensmad ved mine forældre (jaaah ♥♥♥), og besøgte Stoooorm!

Han var mægtig glad for at se mine sko, ha! Han var desværre ikke helt i nussehumør, men var som altid en fornøjelse at betragte. Lille krudtugle ♥♥♥


"Hvad laver du? Er det her bord til mit photoshoot?"

Fredag brugte jeg det første af dagen på at gennemgå byens genbrugsbutikker, og der var GOD fangst! Udover en Fjällräv til den nette sum af 39 kr.(!) og en mintgrøn strandkjole til 19, fandt jeg den sødeste ræv. Som billedet så diskret afslører, måtte den med hjem (...til opbevaring hjemme ved mine forældre indtil videre, men det behøver vi jo ikke dvæle ved lige nu. Snøft). Jeg fangede også en bluse med pænt, pænt mønster og et par sko med hvad man ville kalde en fornuftig hæl = fornuftige køb!

"Går du allerede?"

Til sidst gik den dog ikke mere, og det var tid til at sige farvel til både Storm og Sønderborg. Ikke helt hjem til Barcelona, men til sommerhuset på Rømø - dét er heller ikke helt skidt. Men det havde nu været rart at kunne tage Storm med.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. STOOOOOORM! <3 <3 <3 Så sød og lille og fin, altså!

      Slet
  2. Åh lille Storm <3 han er så cute.

    SvarSlet
    Svar
    1. Såååå nuttet! Synes godt lige, han kunne komme et smut til Barcelona ;) <3 <3 <3

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)