lørdag den 4. juli 2015

Los Minions, stranden og rart selskab





Fredag var det endelig, endelig, eeeeendelig tid til premieren på Minions-filmen, og HALLÅ, den er GO'! Den ramte i hvert fald min humor og nuttethedspræference pænt godt, og jeg var endda fristet til at klappe sammen med resten af salen, da filmen var slut - men sådan noget gør jeg alligevel ikke...

Inden filmen tankede vi op med en gang fritter og bacon og ost (♥♥♥), og minsandten om det her random spisested i et øde center ikke havde hele TRE varianter af Rekorderlig - det initiativ blev jeg nødt til at støtte, så for 30 kr.(! Jeg ♥ spanske priser) fulgte der en halv liter lyserød drik med til mit aftensmåltid.

Efter filmen gik vi cirka 100 meter og befandt os så på stranden, hvor vi tog plads og nød en lun(/lummer...) sommeraften. Omkring 23.30 ramte vi McDonald's, hvorfra jeg med min smoothie pludselig kunne nyde imponerende fyrværkerishow på stranden. Jeg elsker, hvordan Barcelona altid overrasker ♥

6 kommentarer:

  1. Jeg vil også super gerne ind og se filmen, de små gule minios har virkelig solgt mit lille hjerte, haha!

    Knus
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare at komme afsteeeeed, den er gooood! :D

      Slet
  2. Jeg må indrømme at jeg synes den var "okay" men ikke rigtig biografmateriale, så den i tirsdags. :) men den var da ganske sjovt - de havde da fanget essensen af England rimelig godt! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Eeeej! :p Der har vi nok forskellig smag, men det skal der også være plads til ;) Jeg elskede den og at se den i biografen! :)
      Og det er 'sjovt', at film næsten altid kommer senere her til Spanien - det er ikke fair! Måtte også vente 2 uger(!) ekstra på Askepot...

      Slet
  3. Jeg må altså få set den, nu de har fået deres egen. For folk er godt nok mega-mega fan :D Jeg synes bare de var en keeeende irriterende i filmen B-) Tror jeg har noget med de der autotune-stemmer. Men min kæreste er helt gøglet med dem, så ved han er klar på at tjekke den ud :p

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare om at komme afsted ;) Om ikke andet så for at se, hvad al snakken er om ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)