fredag den 11. februar 2011

Kœre lille mormor


Min mormor har vœret så sød at invitere os alle ud at spise i dag, så min søster og jeg ville finde en sød lille måde at sige tak på. Så jeg lavede det søde søde Cookie Monster fra Sesame Strasse (mens min søster pakkede til ski-tur (: ). Det skal vores mormor nok blive glad for! (:
Og fortvivl ikke, hvis du mangler et bageprojekt til weekenden, jeg poster en udførlig opskrift i morgen. Nu skal jeg nemlig skynde mig at tage pœnt tøj på, hœ.


'Se mig, jeg er lige til at spise :D '

8 kommentarer:

  1. Ahahahaha - hvor er de sjove!
    Fantastisk fundet på!:o)

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de fine :)
    Fedt fundet på Stine :)

    /Lise
    http://lisepaasu.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Fru Buur Bækgaard: Ja de er så fine :D Men jeg kan desværre ikke tage æren for dem, jeg så et billede af dem på en venindes blog, og googlede dem (:

    Christina: Ja de er lige til at blive i godt humør af :p

    Lise: Mange tak (: Selvom det desværre ikke er mig der har fundet på det, hæ (:

    SvarSlet
  4. Ej, hvor er de bare seje/sjove/skæge (kan ikke lige finde det rigtige ord) - men de er hvertfald skønne! :D

    SvarSlet
  5. Tak - jeg er også helt vild med dem! :D

    SvarSlet
  6. Jeg har ordet! De er SKØNHERLIGE!

    SvarSlet
  7. Det vil jeg give dig helt ret i! (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)