lørdag den 24. marts 2012

Vi kan også

Fra parade i Disney World 

Der er ingen tvivl om, at amerikanerne er meget patriotiske. USA fylder en stor del af de parader man ser (og jeg har efterhånden set en del, hæ hæ), og når nationalsangen spilles, stiller folk sig op med hånden på hjertet. Om det så er til en hockeykamp eller noget man passerer i Disney World. Og man skal jo hyle med de ulve, man er blandt:


Hæhæhæ! I dag skal vi her ved DACC (aka. mig og min medpraktikant) repræsentere Danmark ved Johns Creek International Day Celebration, så jeg er gået all-in og har prydet mine negle på bedste vis. Og brochuren er en, jeg selv har lavet til DACC - dejligt, at ens arbejde bliver brugt. Nå, men jeg må skynde mig videre, vi kører klokken 11, og jeg skal lige have fikset et diasshow eller noget med danske billeder. Ha' en god lørdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)