fredag den 6. april 2012

Disney World #6 - Magic Kingdom i regnvejr


Søndag var vejret ikke det allerbedste. Sådan en dag, hvor man bare skulle have sovet længe, og taget den næste bus (valget stod hver dag mellem 8.55 eller 12.15). Specielt fordi vi havde mistet en time om natten til det der sommertid - æv.


Men sådan lidt vand skulle ikke afskrække os helt, så vi hoppede på færgen mod Magic Kingdom, den største af alle parkerne.


Og så måtte man jo finde nogle indendørsaktiviteter i stedet - verdens største kanelsnegl :D


Lidt forlystelser blev der da prøvet - og læg lige mærke til dem på forreste række, hæhæhæ.


Årh, be' om ❤ Vi matcher jo ^-^
Jeg havde faktisk slet ikke tænkt på, at min regnfrakke var totalt Disney, før jeg begyndte at få en masse komplimenter for den inde i parkerne, hø.


Åh det neonlys... Jeg bliver totalt selvlysende, det var specielt sjovt, da jeg havde den på i byen (hjemme i Atlanta, dog ikke i Disney ;) ). Utroligt så meget opmærksomhed man kan få, hø (og ja, de andre beholdt også overtøjet på).


Endnu mere Minnie look-a-like - gad godt have haft sådan en gang pailletbesatte ører ❤


Næh, et slot!


Og så var det tid til dejlig aftensmad inde i tørvejr ❤ Jeg fik en lækker svinekødsburger med varm kakao til, lige hvad jeg havde brug for. Mmmh.


Der var danseshow med Fedtmule, og man kunne også lære at danse til en af Hannah Montanas sange ^-^


Da det blev mørkt kunne man rigtig se alt det fine oplyste, og specielt paraden:




Og det store fyrværkerishow. Det var først klokken 10, så det var en viiiirkelig lang dag med det våde vejr, men det ville vi ikke gå glip af. Så vi holdt ud, og så det pæneste fyrværkeri og oplyste slot ❤


Årh, en stjerne!
Herefter var det i fuld fart mod parkeringspladserne, så vi kunne nå den sidste bus hjem. Og så var det ellers bare på hovedet i seng - ZzzZzZz.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)