søndag den 1. april 2012

Lidt godt til øjnene - Ray Bans

Jeg har tit nuppet mine forældres Ray Bans (og afleveret dem igen, æv), og der er altså ikke noget, der slår den glaskvalitet - man ser SÅ godt med dem. Der var derfor ingen tvivl om, at dem skulle der kigges lidt nærmere på herovre. Og jeg er jo som bekendt ikke typen, der nøjes med at kigge:

Haps - eller dobbelthaps, hæhæhæ. Den bedste løsning, på ethvert dilemma - køb begge. Ej, jeg havde først købt de fine New Wayfarer på Ebay (og fik dem finansieret af min bedre halvdel som... julegave? Tak❤), og fandt derefter Club Master'ne på Amazon til en meget pæn pris - så var det jo dumt at lade være, sagde jeg til mig selv.

Mine øjne er i hvert fald rigtig glade for mine køb, og jeg har allerede planlagt hvilke, jeg skal have næste gang: De fine Meteor. Ved dog ikke helt, om jeg skal ønske mig dem til fødselsdag eller bare købe. Men eftersom vi nok skal have fikset bilen (igen, ja -_- ), bliver det nok til et fødselsdagsønske (og ps., til fødselsdagsgavefeen, de fås en del billigere på Ebay - jeg har link  ). Man kan aldrig få for meget af en god ting, sagde pigen med de 100 par sko og 17 jakker.

2 kommentarer:

  1. Jeg ville elske at eje et par Raybans.

    http://ditteshoppingestrup.blogspot.com/

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)