torsdag den 12. april 2012

Disney World #7 - Sidste dag

Jeg må hellere få vist de sidste af billederne fra turen til Disney World, før jeg begynder på serien 'Turist i Atlanta/Eva's besøg' - så de kommer her:


Sidste dag skulle vi ikke tilbage til hotellet, så vi tog vores egen lille bil til parkerne i stedet for bussen. Parkering: 14 dollars(!). Men fin port.
Vi tog til Epcot og Magic Kingdom, og der var stor forskel på besøgstallet i forhold til dagen, hvor det regnede. Magic Kingdom var fuldstændig proppet, henad eftermiddagen sneg ventetiderne sig flere steder op over 2 timer. Men vi skulle mest bare kigge:





Og så var det tid til frokost i vikingestil, hæhæhæ. Et styks kalkunlår.


Henad eftermiddagen blev det tid til at komme hjemad, der ventede os en køretur på 7-8 timer, og jeg skulle op på arbejde næste morgen. Vi fandt heldigvis bilen.

Automatgear og fartpilot?


Men så var det, at det begyndte at regne helt ekstremt. Jeg har aldrig set noget lignende, og det blev bare ved og ved. Vi sad i den lille Beetle, og med alt det vand på kørebanen, vandsprøjt på højde med bilen og lastbiler, der overhalede i fuld fart, følte jeg mig ikke specielt tryg. Så der var kun en ting at gøre:


...at holde ind på en tankstation og vente på, at det gik over. Der holdt vi et pænt stykke tid, og der var stadig 200 km hjem til den varme seng (og uret på gps'en er en time bagud). Det lykkedes os også at køre forkert to gange i Atlanta by, men endelig var vi hjemme igen, efter en skøn, skøn tur til Disney World ❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)