tirsdag den 17. april 2012

Tour de Atlanta #2 - Georgia Aquarium


Her i Atlanta ligger VERDENS STØRSTE akvarium, så som de seriøse turister vi var, måtte vi selvfølgelig besøge det. Der var laaang kø, så da vi endelig kom ind, styrede vi lige mod det vigtigste:


Uhm, kage ❤ Man er vel i USA. Herefter gik vi mod tunnelen, min favoritpart:




Og vi kiggede på folk, der kiggede på fisk - titte bøh!


Klappede på lidt fisk - dog kun Eva, jeg var jo travlt optaget med kameraet, host.


Der var også fin tunnel ved pingvinerne.


Materiale til et par gode mareridt.


Og sødrage, ih hvor sød ^-^


Ej altså ❤ Kunne være SÅ pænt på en kjole.


Høhøhø!


Ej, men altså, en lyserød pingvin! ❤ Man skulle tro, den var lavet til mig, men jeg beherskede mig dog her.

Der var også delfinshow (hvor man ikke måtte tage billeder), som jeg havde set frem til med stor iver. Der var bare langt mere show, end der var delfiner - lad mig nu bare se de delfiner lave tricks og stop med at synge! Generelt er Georgia Aquarium ikke noget man bare skal se, når man er i Atlanta - men med det rigtige selskab er alt jo hyggeligt ❤

2 kommentarer:

  1. Ih, hvor sjovt at gense. Jeg var i Atlanta for 2 år siden og var også i Georgia Aquarium, så fed en oplevelse :) Så sjovt at læse din blog, når man kan genkende nogle af stederne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker også at genkende steder, når jeg læser andres blogs! :)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)