søndag den 15. april 2012

Tour de Atlanta #1 - Første dag


Tirsdag i sidste uge var jeg jo så heldig at få besøg af den allersødeste Evapige, der havde tømt sparegrisen og rejst hele vejen fra Danmark for at have verdens bedste uge med mig ❤ Så inden jeg tog til lufthavnen for at vifte med det danske flag (hvilket gik ret meget i vasken, eftersom mit tog var pænt forsinket, så Eva nåede at betvivle min afhentning af hende - men shh), havde jeg været i Target, købt en luftmadras og var vendt tilbage til skabet.
Det var skønt at se hinanden igen, og det blev bestemt ikke værre af, at hun havde medbragt gaver fra både sig selv, sød familie og sød veninde. Tak ❤


Eva skulle selvfølgelig introduceres ordentlig til USA, så onsdag startede vi ud med shoppetur til Perimeter Mall. Efter to timer i Forever21 (med god gevinst) var det tid til frokost på Chick-Fil-A, nøje udvalgt blandt de mange fastfoodrestauranter.


Og så kommer man hjem fra shoppetur til en masse pakker i postkassen, ih! Og endda fiiin pakke fra Danmark, lige som man ikke troede, dagen kunne blive bedre ❤ Har den sødeste familie :*


Inden vi skulle videre til næste punkt var der tid til en hurtig tur til poolen, hvor jeg for første gang fik plasket lidt rundt ('tog nogle baner' lyder bare lidt for forkert). Det var skønt!


Aftenens event var Stambord, hvor danskere fra Atlanta mødes for at netværke og hygge. Min medpraktikant og jeg skal deltage for at vifte med det DACC'ske flag (og for vores egen skyld, selvfølgelig :) ), så jeg tog Eva med til en hyggelig aften.


Eva havde udvekslet smil med tilfældig dame ved andet bord, der derefter kom over og var meget snakkesaglig - velkommen til Amerika :) Hun tilbød at tage et billede af os smukke smukke piger (det sagde hun altså), og det gik jo næsten godt. Og så blev jeg for anden gang sat til at være russer - suk, altså.
Herefter endte aftenen  på Wendy's, inden vi udmattede gik i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)