lørdag den 7. juli 2012

Delekager


Efter relativ kort ubeslutsomhed faldt valget i går på ovenstående to kager i Lagkagehuset: En Sarah Bernard og en Toscamazarin (tror jeg nok?). Det er smart at være to, så man kan smage lidt forskelligt, for nøj hvor de mætter - selvom de ser bitte små ud. Og se, Mumi-servietter!  Kagerne var ikke det eneste, der var sødt, høhø.

Forresten. Min søster og jeg vil vildt gerne til Rasmus Seebach koncert den 1. september i Mølleparken her i Sønderborg, men billeterne er udsolgte. Så skriv til mig, hvis I har nogen til salg, eller kender nogen, der har :D (men vi betaler ikke overpris)

5 kommentarer:

  1. Uhm, tosaca-kage er mega suverænt, holder man fødselsdag kan min mor ind i mellem lokkes til at bage sådan en :D Og søde servietter iøvrigt!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja åh det er lækkert, så heldige dig :D Og det er de nye yndlingsservietter :)

      Slet
  2. Mmh, kage. Nu har jeg virkelig meget lyst til kage, altså...

    SvarSlet
  3. Også mig - det sker hver gang, jeg laver kageindlæg! Fremover viser jeg kun billeder af grøntsager...

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)