fredag den 13. juli 2012

Flensborg All Inclusive


Torsdag tog vi som sagt på udflugt til Flensborg, hvor vi brugte hele dagen - det er jo ferietid!


Vi startede med at ramme gågaden og tilhørende center, hvor vi pludselig blev sultne på trods af, at vi egentlig allerede havde spist frokost - pudsigt nok efter at have gået forbi en million spisesteder, høhø. Men hey, så kunne vi da bare dele lidt. 6€ for ovenstående. Haps.
(bliver helt lækkersulten nu, skal virkelig til at lade være med at tage madbilleder...)


Og så ramte fristelserne ellers i form af diverse grænsebutikker. Jeg vil ha' sliiiiiiiiiiik! Prøvede dog at begrænse skaderne ved at nøjedes med en pose Schwarze Eulen. Og lidt bland-selv slik. Suk.


Små, søde flasker med diverse sprut var der også.


Og en variant af Rekorderlig, jeg ikke havde set før (...men jeg har heller ikke været på det danske sprutmarked i evigheder). 20 dåser var bare lige i overkanten af, hvad jeg skulle bruge.


...jeg kunne nemlig godt nøjes med en enkelt ;)


Hvis den altså bare ville med hjem!


Nå, i stedet måtte jeg trøste mig med en is fra Annies Kiosk. Man skal jo ikke bryde den gode tradition med lige at køre forbi Kollund på hjemvejen.


Der er nemlig sådan en fin udsigt. Og is. Is! Men næste gang er jeg måske lidt vild og bestiller en hotdog i stedet. Uha!


...det kan nemlig godt blive lidt koldt på sådan en sommerdag(...) her i Danmark, så til sidst måtte vi give op og sætte os ind i bilen. Og så var det tid til at trille hjemad efter en dejlig dag i det store udland :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)