torsdag den 5. juli 2012

Kombineret arbejds- og træningslejr

Officielt står den på 'sommerferie', men intet kommer af intet (bortset fra lommeuld), så jeg er godt i gang for tiden. Jeg har fået tildelt hovedrengøringen på min arbejdsplads, så jeg møder 7.15 hver morgen og udrydder nullermænd de følgende timer. Herefter er det tid til punkt to:


Træning! Mit tøj krympede jo desværre lidt i Atlanta, og når jeg ikke har råd til at købe nyt, må jeg generobre det på denne måde. Og når vejret er godt kan man passende rykke ud og få lidt sol imens. Med iPad med webtv går jeg heller ikke glip af dagens Tour de France eller Hannah Montana på Disney Channel. Smart!


Bagefter er det endelig tid til lidt afslapning. Mmmh.

I morgen skulle vejret dog blive dårligt, så efter arbejde tager jeg hjem til den sødeste Evapige. Og jeg tager kage med! Fra Lagkagehuset! (Det bliver simpelthen så godt, når efter-arbejde-udmattet-og-udsultet ubeslutsomme mig skal vælge. Ender sikkert med, at jeg køber det hele - og spiser det med det samme. På forhånd undskyld, Eva)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)