onsdag den 3. oktober 2012

Aftenskole


Jep, sådan ser mit yderst anstregende skema ud. Må se, om jeg kan finde tid til det hele. Hø hø. Ej, jeg skal nok komme til at klø på med lektier og projekter, det er trods alt et fuldtidsstudie. Vi havde første undervisningsdag mandag, og nøj hvor var det spændende! (specielt, da jeg gik forkert og farede vild på vej til skolen... Æhæ)

Men vi ved jo alle godt, at man først er rigtig skoleklar, når man har anskaffet sig en kalender:



Æh ja. Jeg kunne vælge mellem overstående eller FCB og Minnie Mouse. På spansk. Men altså, næbdyret Perry er da søøøødt ^-^ Og så kan jeg også få terpet ugedagene på hele 4 forskellige sprog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)