tirsdag den 9. oktober 2012

Correos Telegrafos


I går flåede jeg ivrigt en pakkeseddel ud af postkassen, og i morges gik jagten ind på påskrevne posthus. Og det gik som altid, når vi skal til et nyt sted: Vi gik forkert. På trods af GPS i bedre halvdels mobil, lykkedes det os næsten altid at tage nogle runder, før vi ankommer til bestemmelsesstedet. I dag var ingen undtagelse, men så var det, jeg kom til at kigge op. Nogle gange er det svært at se skoven for bare træer.

(og ja, det er mig, der står der ved søjlen. I tanktop (mm.), før klokken 10! Har jeg sagt, at jeg aldrig kommer hjem? (ej bare rolig mor, det skal jeg nok))

(Og taaaaak for havregryn til hemmelig beundrer ;) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)