onsdag den 10. oktober 2012

En frossen Räv

Sæt kryds i kalenderen, jeg har besluttet mig! Efter længe at have klikket ubeslutsomt frem og tilbage mellem diverse blå nuancer af Fjällräve, kom åbenbaringen:


Frost Green! Det er jo lige præcis den farve, jeg har ledt efter - herefter var der ingen tvivl. Udover, hvor jeg skulle købe den, altså... Jeg endte på tyske Amazon, hvor den blev min til omkring 440 kr. indtil spansk porto (find den her). Både mig og min ryg glæder os helt usigeligt til at modtage den snarest, så min gamle faldefærdige og møgtunge skuldertaske kan blive sendt på pension.
Postbudet ringede på i morges, og jeg var spændt som en fjeder i den tid, det tog ham at vandre op (...hvilket ikke er helt så kort tid, når man bor øverst oppe). Jeg vidste snart ikke, om jeg håbede mest på vores internetmodem eller min rygsæk. Og så var det en studiebog til min kæreste... Nå, håbet er (mint)grønt.

2 kommentarer:

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)