onsdag den 26. december 2012

For 558 kr.






Så er jeg vist godt kørende skomæssigt, ahæm. Fra 750,- for de høje og 550,- for de bordeaux, til 558,- for DEM BEGGE - HAPS! Jeg har længe kigget på begge par fra Vagabond, der ryger i kategorien okay-kvalitetiske og praktiske. Et rent fornuftskøb jo, specielt når jeg for nylig har fået indløst lidt kontanter ved andet salg. Nu glæder jeg mig bare til de kommer, og håber meget, at jeg kan passe dem! 

Find de høje, sorte her til 379,- og de bordeaux plateauballerinaer her til 279,-. Rabatkoden ZAL12JUL giver 100 kroners rabat ved køb over 500 kr. indtil 31.1.2013. Og det bedste er næsten, at der BÅDE er fri fragt OG fri retur - haps!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)