søndag den 9. februar 2014

Mønstret strik



Ørevarmere: Bilka. Kashmirhalstørklæde: H&M. Læderluffer: Munderingskompagniet. Frakke: Debenhams. Sweater: Genbrug. Jeans: Vero Moda. Ankelstøvler: Pavement.


Det bedste ved at have en søster er næsten, når man også passer tøj sammen, ha. I fredags hjembragte jeg således denne rare, farverige, mønstrede sweater - perfekte vinterfarver, og perfekt til at putte sig i sådan en grå januardag som i går. Efter en hård uge på kontoret (...altså, ikke at det er hårdere end så meget andet arbejde, det er bare så udmattende, og med det der transport også. Og tænk, så tager det også så meget af min fritid. Utroligt, hvad?) var det dejligt at kunne tage den med ro. Jeg nåede både i svømmehallen (♥), i det lokale shoppecenter, og at se en film om aftenen. At huset så stadig flyver sammen med de andre ting, jeg skulle have haft fikset, det behøver vi ikke snakke om. Der er stadig hele fire timer til, jeg skal i seng, så hvis jeg er lidt effektiv, går det nok ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)