lørdag den 22. februar 2014

Sølvbryllupsfødselarpar



I dag, hvor min mor rundede et skarpt (rundt?) hjørne, gik vi i gang med anden runde af den store fejringsrunde, der inkluderer de to 50 års-fødselsdage og et lille sølvbryllup. Og på grund af den tidsmæssige placering, også en 13,5 skudårs-fødselsdag, min rare onkel - selvom han først har fødselsdag om 2 år og en uges tid, ha. Der var vilde mængder af god mad, pæne kager, hygge og gode, gode gaver - f.eks. de sølvhoptimister, os onde unge gav. Ret passende, hvis vi selv skulle sige det (specielt fordi de også havde ønsket sig dem, ha).

I morgen svinger jeg forbi til rester - lige nu kan jeg godt nok ikke forestille mig at have lyst til mad igen, men det kommer nok, når det først står der. I hvert fald, hvis jeg ikke spiser alle de kagerester, jeg fik med hjem inden, ha.

I dagens anledning var jeg selvfølgelig iført sølv igen - outfitindlæg følger!

2 kommentarer:

  1. Årh, kagemand! Det er bare altid godt. Tillykke med dem alle :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er SÅ godt! Og specielt brunsvigerudgaven fra Lagkagehuset, min absolutte yndlings ;) Og mange tak! :D

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)