lørdag den 15. marts 2014

Afhængighed

 Cowboyskjorte: Ross. Nederdel: Topshop. Fnuldrede strømpebukser: Tiger. Sko: Nike Free.




Det startede så uskyldigt til mine forældres 125-års-jubilæumsfest #2, hvor jeg i sidste øjeblikket lånte min søsters ualmindeligt pæne, rundskårne, riflede nederdel. Herefter "glemte" jeg et aflevere den, og i denne uge har jeg haft den på hver dag. Bortset fra de tidspunkter, jeg har nusset rundt i hyggetøj - heriblandt hele fredag, host. Jeg havde ellers lagt vidunderstykket frem og havde de bedste intentioner om at være lidt anstændig påklædt. Det skete ikke. I dag lykkedes det dog, og jeg parrede nederdelen med en af mine rareste skjorter. Til gengæld også et par af mine allermest fnuldrede strømpebukser, men hvad betyder det, når dagens billeder også repræsenterer den eneste periode, jeg spenderede udenfor i dag. Man skal jo heller ikke overdrive med sådan noget frisk luft. Specielt ikke, når man har travlt med at trawle Glee igennem på Netflix. God lørdag!

PS., jeg glæder mig til sommerudgaven af det her outfit - bare ben, ballerinaer, tanktop og rosebaggrund. Lige om lidt, ikke?

4 kommentarer:

  1. Sikke en fin nederdel og er helt vild med de sneakers der! :-)

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og de sneakers er virkelig også et godt køb! :)

      Slet
  2. Super fin sammensætning :)

    Neglelakken er jeg helt vild med <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg sportede den også et par gange i løbet af ugen, ha ;) Og jaaah, den er virkelig fin! Sammen med en rød og måske lidt glimmer har jeg næsten ikke brug for andet i min neglelakssamling ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)