fredag den 21. marts 2014

Standard fredag



Kig på første billede og gæt en storby, hæhæ! Vi er taget på sølvbryllupsrejse (de to fester var ikke nok fejring, nej), og mine forældre har været så rare at invitere os søde børn med. Det siger man ikke nej til. Dagens helt store mål var Primark, hvilket sådan set var heldigt nok taget i betragtning af, at vi ikke nåede andre butikker, ha. I morgen står den på overdådig morgenmadsbuffet (7, 9, 13, ikke?), lidt markeder, mere shopping og musical - det bliver helt sikkert godt!

Og PS! Jeg har slet ikke fået fortalt, at jeg har erhvervet mig min aller, allerførste smartphone - mere om mine teknologiske fremskridt i et andet indlæg, men indtil da vil jeg blot reklamere for min Instagram-konto. Det er åbenbart der det sner (altså Instagram generelt, ikke min konto specifikt, ha). Jeg hedder StineKA90, og kan findes her.

3 kommentarer:

  1. Åååh, nu vil den ikke engang skrive kommentarer med min Google-konto. Så ved jeg ikke, hvad jeg skal gøre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu ville den godt alligevel! Jeg havde bare skrevet, at det var et rigtig fint billede af London oppefra, og at jeg godt kunne gætte byen!

      Slet
    2. Pyyyha, godt den ville sende alligevel! Jeg ved simpelthen ikke, hvad dens problem er, for det er ikke engang fordi, dine forsvundne kommentarer bliver taget af spamfilteret. De er bare pist væk.
      Og yay(/+tak ;) )! Når man flyver til Heathrow får man heldigvis luksusturen med sightseeing ovenfra, det er helt okay!

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)