søndag den 30. marts 2014

MLTR - live i ASSENS

Hallååå, det kører da for mig, med de koncerter i år! Først Münchener Freiheit, så Rasmus Seebach og i går aftes endelig Michael Learns to Rock. Wuhuuu! Det var en akustisk koncert i små lokaler i Tobaksgaarden i Assens, og hvor var det skønt at være helt tæt på - ikke ligesom når de spiller i Asien, ha. Selvom det gad jeg også godt prøve - kom lige til Malaysia mellem den 29. maj og 12. juni, hvad?

Se selv - helt tæt på, første række og det hele.

Klokken slog 21 på min søsters pæne, pæne ur - nogen, der giver sådan et til mig også?  Men bedst af alt, det var endelig tid til koncertens start:


 


MLTR er som sagt enormt populære i Asien. Under et af numrene hoppede Jascha, forsangeren, ned på gulvet, og straks vrimlede det frem med to asiater, der fik sikret sig årets billede - hvorfor var det ikke mig?!  Til gengæld fik jeg lov at synge sammen med ham, ha! På vej tilbage til scenen stak han pludselig mikrofonen hen foran mig - mig! - og så var det ellers bare at holde tonen. Det lykkedes heldigvis, for en gangs skyld ;)

Glad Stine til god koncert - men hvad sker der seriøst for folk (voksne mennesker!), der tager afsted for at drikke og snakke HØJT under en akustisk koncert? Pænt respektløst over for både bandet og os andre. De skulle skamme sig, skulle de. Det samme skulle den massive tåge, der gjorde hjemturen til en lang, lang tur i spøgelsesland med 40-75 km/t på motorvejen. Men det var det hele værd! Hvornår er næste gang?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)