torsdag den 13. marts 2014

Frisk Mint og det der Gellack



Hallåååå, det er forår! Der er solskin og lange, lyse eftermiddage, og nu er der også mintgrønt på mine negle. Endelig, endelig, endelig fik jeg fat i Depends mintgrønne gellack - sidste års Mint Green er på mystisk vis blevet erstattet af årets Fresh Mint, selvom Google fortæller mig, at de er identiske. Men så længe det betyder, at mintgrønne gelnegle ikke er udgåede, tilgiver jeg alt.

Og hvad er der med det der Gellack? Ikke andet, end at det er fuldstændig genialt! Jeg skrev om det for nogle måneder siden her (sådan noget opfølgning skal jo ikke komme for hurtigt, vel?), og det ér bare skønt. Efter grundig testning har jeg erfaret, at det ikke holder 2-3 uger. Til gengæld er det rætti' pænt i én uge, og man kan sagtens holde det kørende i en uge mere, hvis man ikke er håndmodel. Specielt fordi det ikke skaller (oppefra, i det mindste), og man sagtens kan klippe neglene mens lakken er på, så udgroninger ikke er et problem. Den helt store fordel er dog, at når lakken først er lagt og lys-hærdet, er det knastørt og hårdt. Helt hårdt! Og dét kan en klodset type som mig allerbedst lide. Gellack ♥

4 kommentarer:

  1. Jeg prøvede gellack sidste år, da jeg var på ferie og egentlig synes jeg, det er skide smart, men det jeg prøvede var rigtig besværligt at få af igen. Det skulle skrabes af og det ødelagde mine negle totalt, så derfor er jeg ikke fan.. ;)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Æv, det var træls! Det her er heldigvis relativt let at få af for mig, og mine negle lever endnu ;)

      Slet
  2. Hvordan får man det af igen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Beder til guderne og håber på det bedste :O Ej, der er sådan noget fjerner-stads, man lader sidde på neglene i en 10 minutters tid under noget sølvpapir, og så skulle det være lige til at skrabe af. Jeg plejer dog bare at kunne pille lakken af, når der er gået cirka to uger.

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)