onsdag den 8. oktober 2014

Danske forsyninger



En af de helt store fordele ved at få besøg i torsdag, var det danske læs, der fulgte med, ha. Mine to kufferter var ikke helt nok til at fylde min spanske garderobe op, så jeg havde selvfølgelig sørget for at lægge en masse til side, som den førstankomne kunne få lov at slæbe med. Blev måske en smule overrasket over, hvor meget det egentlig var, jeg mente, jeg havde brug for, men jeg skal nok få det brugt, ikke? Har da savnet alt mit (grønne) tøj, ha! Og fantastisk brød fra Lagkagehuset (valnøddebrød ♥), remoooo (♥♥♥♥♥♥♥), og vilde mængder af tørshampoo. Behøver aldrig at vaske mit hår igen, jo!
Og på fredag(!!!) kommer verdens sødeste lillesøster. Og hun har anden del af forsyningerne med, så snart er jeg en veludstyret udlandsdansker med torskerogn, mere remoulade, knækbrøds- og rugbrødsblandinger. Wuhuuu! For slet ikke at tale om godt, dansk selskab. Iiih! Det her Barcelona-liv er ikke helt skidt, når man kan få det bedste af begge verdener (...og heller ikke sådan generelt, men remo og mintgrønt tøj gør bare alt lidt bedre, hvad?).

Weekenden i Pyrenæerne var forresten pænt fantastisk - jeg arbejder på at få fikset billeder og indlæg, men indtil da er der lidt smagsprøver på min Instagram - StineKA90. 


(Jeg beklager forresten billedkvaliteten - det er Blogger, der forvansker billederne, når man smider dem direkte ind, og jeg orker ikke lige at fikse det. Undskyld. Måske når jeg engang ikke arbejder 9-18, ikke?)

4 kommentarer:

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)