torsdag den 2. oktober 2014

Pyntede mikrobølger


Det er begrænset med pladsen her i lejligheden, så jeg har min mikrobølgeovn stående på mit værelse. Og hallo, se da lige, hvor godt den blender ind, ha.
Æskerne har jeg slæbt med hele vejen fra Sønderborgs Søstrene Grene, blomsten er et USB-stik, og så har jeg været så heldig at vinde den flotte, flotte tegning fra Snirkelværket ved Anne og Kit. Og i dag har jeg endda fået ryddet op på værelset, så her er så hyggeligt, så hyggeligt!

Postbudet gjorde ellers sit bedste for at spolere tegningen:


Så ved man ligesom, at man er i Spanien, ikke? Heldigvis lykkedes det mig at få vristet den ud uden alt for stor skade, og inden andre fandt på at hugge den. Succes!

6 kommentarer:

  1. Godt de ikke gør det herhjemme. Jeg har dog måtte stoppe et postbud fra at mase flere Post Danmark-reklamer ned i en postkasse i opgangen. Lejligheden havde stået tom i nogle måneder, da han desværre var død, men posten havde da ikke tænkt sig at stoppe med at proppe postkassen af den grund...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har nu desværre også oplevet lidt af hvert med vores danske postbude - hvorfor kan der ikke være lidt mere respekt for min post, hvad? :p Og æv, træls situation!

      Slet
  2. ehe, dejligt at du lige kunne få pyntet den ;)

    Knus
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  3. Dejlig fin pynt, hygge.

    Mariasschmidt.blogspot.dk

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)