søndag den 19. april 2015

My attitude is Booking Blue - det der nye job

Glad type efter bestået træning / Donuts til fejring af bestået træning / Rar udsigt / Selfie-typen på allerførste dag / Alle os nyyyye / Merchandise, hææ / Fancy frokost / Rare kolleger til Freaky Friday = gratis mad og drikke til hele afdelingen / professionel og hjælpsom type, forhåbentligt / Det lykkelige øjeblik - med 100% korrekt, selvfølgelig ;)

7. april startede et nyt kapitel i mit Barcelona-liv = Mojn til Facebook, og DAV til Booking.com! Det et nyt, det er spændende, og jeg tror godt, jeg kan lide det!

En ting, jeg allerede nu elsker ved Booking, er al den ekstra tid, jeg har fået. Jeg arbejder en time mindre(!) om dagen og får snart arbejdstider, der giver mig fri enten kl. 15 eller 16 (♥), og så er der det der med graaaatis frokost og frugt. Når man som ved Facebook arbejder 9 timer fra 9-18 og har en hel tiiime til frokost, er det ikke bare et par klap-sammen-madder, man tager med. Så projekt-sund-nærende-billig-let-transportabel-frokost-hver-dag tog en del af min tid: at købe ind til det, lave det, portionsanrette og efterfølgende vaske beholdere op - de punkter er nu fuldstændig slettet fra min daglige to-do-liste, og fordi jeg får varm mad til frokost, kan jeg for det meste nøjes med noget brød/salat til aftensmad. Det er jo HELT vilde mængder af tid, jeg pludselig har fået foræret - jeg føler mig jo næsten som et nyt og bedre menneske, ha!

I fredags sluttede træningen, og vi fejrede det godt og grundigt. Vores trænere havde sørget for donuts og god stemning, og så fortsatte vi ellers til fredagsbar, hvorefter der var Freaky Friday. En gang om måneden er der firmabetalt party-party, og den her gang var rimelig godt timet, hæææ!

Jeg har endnu ikke kunne danne mig en mening om, hvad jeg så synes om arbejdet, for vi er ikke gået igang endnu, ha. Men det tegner GODT! Der er styr på tingene - træningen har været professionel og godt organiseret, og med mere fokus på, hvor man finder informationen i forhold til bare at huske dem. I morgen, mandag, begynder vi på det rigtige arbejde, så det skal nok blive øh, spændende, ha. Kunne godt lige tænke mig at spole en to ugers tid frem, hvor jeg forhåbentligt har lidt mere styr på det hele. 7-9-13.

...I må godt lige ønske mig held og lykke. Hæææ.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at høre at det er gået godt med opstarten! Det må alligevel være lidt angstprovokerende at skulle starte nyt arbejde i udlandet. Men det virker som om du tager det i stiv arm og med oprejst pande - fedt :D
    Held og lykke med på mandag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde det heldigvis lidt lettere, at jeg allerede kender nogen rare typer, men puha, dagen i dag var ikke helt let at komme igennem - satser stærkt på at jeg bliver bedre snart, ha.

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)