torsdag den 9. april 2015

Sol over Rømø


 De ikke-så-pukkelryggede



Vandtætte sko = dagens helt 


 Holografisk vandtæthed, åbenbart


Påsken var også oplagt til hjemmeferie grundet en af de andre store begivenheder - fejringen af min Bedstemors 75 års fødselsdag - tillykkøøøh! Det blev for-fejret i familiens skød i sommerhuset på Rømø i høj sol - skønt! Frokosten blev indtaget på en café på Lakolk, og hallo, sådan en portion kunne jeg godt lige klare igen. Og så med en Cocio til - det var jo om at udnytte (spise)tiden i Danmark fuldt ud.
Turen til Lakolk blev dog en smule mere udfordrende end planlagt - lidt *små* vandpytter langs ruten gjorde det ikke helt let at komme tørskoet frem. Det lykkedes dog for nogen - heriblandt dem, der tog bilen, ha.






Tilbage i sommerhuset var det tid til lidt påskejagt og den bedste brunsvigerkagemand, der findes - den fra Lagkagehuset! Importeret direkte fra Sønderborg og absolut himmelsk. Prøvede dog at begrænse mig lidt og holdt mig til tre stykker.
Inden dem fra djævleøen trillede hjem og vi andre kastede os over aftensmaden, blev der også tid til årets familiebillede - jeg præsenterer hermed Andersen-klanen:
Alle de pukkelryggede. Syv børnebørn, hvor min søster og jeg er de ældste i den flok - woop woop!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)