lørdag den 23. april 2016

Julen varer lige til... fødselsdag?

Jeg kom med gru i tanke om, at jeg aldrig havde fået delt mine julegaver 2015. Oh rædsel! Det er jo lidt af en tradition at få smidt sine julegaver på bloggen, og eftersom jeg har gjort det siden 2011(!), ville det jo være synd at stoppe nu. Nåede ikke helt den der 'julen varer lige til påske'-deadline, så i stedet må inden min fødselsdag være en okay rettesnor. Og det er der jo hele halvanden uge til, ahæm. Nå, nok snak, her er de så - mine julegaver 2015:

Fine, lette og luftige nikebasser, pæn halskæde, flåååt taske (fra mig-til-mig, haaa), Saybias nyeste cd og verdens blødeste og rareste tæppe. Det var noget af en kamp at få presset sidstnævnte ned i kufferten, men absolut det hele værd.

Kreativt tilskud til skitur, ha! Den blev indløst på rar tur til Andorra. Selve højdedelen af ovenstående bestod af Kinder Bueno - nogen kender mig lidt for godt, ha.

Nyt memorycard, søde ting, og træhoptimist i den allerfineste farve, som nu pynter fint på mit skrivebord på arbejde her i Barcelona ^-^

Lidt godter, ha! De små saltdiamanter er min absolutte favorit - Spanien må gerne lige oppe sig lidt på slikfronten, æhæ.


Og sidst men absolut ikke mindst: Mumi! Årets julekrus + skål, og den nye samlerting: tallerkenerne, som udkommer som par én gang årligt i 10 år. Så ved jeg da, hvad jeg skal ønske mig, ha. Og fin hoptimist-engel og Sniff-krus. Hvor perfekt er sidstnævnte ikke? Mintgrønt og han holder en kat = som lavet til mig ^-^

Ret rare ting! Og så skal jeg nok prøve at diske op med dem lidt hurtigere til julen i år, ha.

3 kommentarer:

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)