fredag den 9. december 2011

Bedre sent end aldrig

Jeg har haft en del eksamenspres her op til og i december, så julepynt har desværre ikke været prioriteret så højt. Problemet er lidt det, at jeg bliver nødt til at rydde op, før det er pænt med julepynt, ha ha. Jeg fik faktisk købt et kalenderlys allerede 1. december (god tid, ja ja), men så var problemet lige, hvor det skulle stilles. Men problemer er jo til for at blive løst:


 Den fine, fine Georg Jensen lysholder. Og så på tilbud til 150 kr. i Kop&Kande (men kun den sølv).


Så nu er det bare om få spredt noget julehygge. Pt. er vi nået til den 3. december, masser af brændtid endnu :)


Jeg regner med at give den en ordentlig juleskalle den 16. december, når jeg er færdig med mine eksamener. Lige nu er vores eneste julepynt lyset, glimmergrisen og så Lambi juletoiletpapir, ha ha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)