onsdag den 21. december 2011

Julehygge

I dag havde vi planlagt den helt store julehygge, dog forrådt af min søster, der havde andre paner. Men så:


Hæ hæ. Men så var der jo masser af Iben til mig, og vi tog på skøjtebanen:


Skøjteprinsesse #1, og så med nye skøjter :)


Og skøjteprinsesse #2, hæ hæ.
Og PS til dig i T-shirten: Man er altså ikke sej, bare fordi man skøjter vildt og voldsomt baglæns modsat køreretningen...


Og så blev vi nødt til at slutte af i 7/11 for at få en Cocio Cooler ❤ Jeg var nemlig på den lokale cafe, Cafe Figo, i går, og fik verdens dårligste chokolade "milkshake". Næh nej, det var knust is og kakao-likør-ting. Så måtte jeg jo have den ægte vare i dag.
Men nu skal jeg tilbage til julehyggen, der skal laves marcipanfigurer og ses julekalender :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)